Social Media

Kiitos Siskolle Silpputehtaaseen ja Pirkolle Vaarinkukkaan

tästä iloisesta yllätyksestä. En ole näitä aiemmin saanutkaan,
joten hetken piti miettiä, miten tulee toimia ; )


Nautintaoikeus sisältää vaatimuksia:

Vastaan viiteen kysymykseen.

1) Milloin aloitit blogisi?
Vuosi taitaa tulla täyteen ihan näillä näppäimillä. Jotain vanhempiakin kuvia 
olen liittänyt mukaan ihan harjoitusmielessä.

2)Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Kirjoitusta on itse asiassa melko vähän. 
Enemmänkin kuvia korteista, kalligrafiasta, harrasteista.

3)Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna kaikkiin muihin?
Jaa-a, no ehkä yritän tehdä asioita enemmän itse. 
En juurikaan värittele leimakuvia tai käytä valmiita malleja. 
Olen varsinainen säätäjä-ässä ja keksin mielelläni sovelluksia erilaisista ideoista. 

4)Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen.
Tää on selvä kuin pläkki: Carita Oksa mun ekalla ATC/kollaasikurssilla viime keväänä. 
Niin hyvin Cassu blogin pitämistä perusteli, että olin kerrasta ihan myyty. 
Toteutukseen meni toki aikaa, niin kuin mulla yleensä.

5)Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Haluaisin siitä enemmän oman näköiseni, tehdä taustaa, saada enemmän sisältöä, 
pyrkiä helppolukuisuuteen ja antaa lukijan ymmärtää, että hän on tärkein. 

Tunnustus viidelle seuraavalle:


Posted by Picasa

1 kommentti

  1. Kiitos ja kumarrus tunnustuksesta !
    Olen todellakin niin noviisi näissä hommissa, että en osaa sitä sivuilleni hakea !!!

    VastaaPoista

Kerro mitä ajatuksia postaus herätti?
Kaikki palaute kiinnostaa!

Instagram

Theme by STS