Social Media

Tähtikortti Suville ja Terolle hääpäivänä

 

Tähtikortti häihin

Jos hääkortista halutaan näyttävä, kannattaa valita tähtikortti. Tämä on 14 cm korkea ja halkaisijaltaa lähes 30 senttiä. Tuskin tulee vastaavaa samaan pöytään!

Kortissa on 5 aukeamaa, jotka suunnitellaan tilaajan toiveiden mukaan. Tähän korttiin haluttiin sekä raamatunlauseita, että Antti Tuiskua :)

Yksi suosituimmista teksteistä hääkorteissa

Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

(1 Kor. 13:4–7)

 

Niin pysyvät nämä kolme:

usko, toivo, rakkaus.

Mutta suurin niistä on rakkaus.

(1 Kor. 13:13)

 

Keskimmäisellä aukeamalla huomioidaan pari harrastuksia

 

 

Antti Tuiskua hääkortissa


Koska korttiin haluttiin persoonallisuutta, mukaan tuli myös Antti Tuiskun kaunis kappale. 

En mä tarvii linnaa tai palatsii
Beibi mulle riittää kun sä oot siin
Sun rakkaus on mun seinät
Ne kestää kaikki tuulet, joo
Minne ikinä sä meet, sinne minne jään
Ku siellä missä oot ei oo ikävää

Sun rakkaus on mun seinät

Ne kestää kaikki tuulet, joo
Mun koti on siel missä sä oot
Mun koti on siel missä sä oot

 

Antti Tuisku

 

Haitarikortin kansi
 

Tähtikortti suljetaan nauhalla. Käytin leveää, juhlavaa organzanauhaa.

Tässä tapauksessa syksyyn ajoittuva vihkimisaika huomioitiin väreissä ja kannen lehtikuvioissa. Kannen sydän on aitoa puuviilua ja teksti muut koristeet vanerileikkeitä. 


Ohje tähtikorttiin.

 

Tein korttia n 8 tuntia, koska siinä on jonkin verran leikattavaa, koristeltavaa ja liimattavaa. Aikaa palaa, mutta suunnittelu ja toteutus on palkitsevaa.

Lähetä kommentti

Kerro mitä ajatuksia postaus herätti?
Kaikki palaute kiinnostaa!

Instagram

Theme by STS