Social Media

Paljon onnea Henri!


 

Henrin kortin kukat on naputeltu aidoista orvokeista kumivasaralla. Väliin vaan vähän talouspaperia, niin ei kasvi leviä kovin pahasti ympäristöön. 

Nimi on tehty kultausmaidolla ja lehtikullalla. Se kiiltää hienosti valossa, paljon paremmin kuin mitkään kultakynät tms.  

Samaa tekniikkaa on käytetty jo aikoja sitten kultauksessa ja omakin kultausmaitoni on reilun 10 vuoden takaa, mutta toimii edelleen. Ja lehtikulta on feikkikultaa. Aitoa lehtikultaahan käytetään vaikka ortodoksisen kirkon kupoleissa. 


 

 

Lähetä kommentti

Kerro mitä ajatuksia postaus herätti?
Kaikki palaute kiinnostaa!

Ota yhteyttä!

Instagram

Theme by STS