Social Media

Tyypillinen asiakas

Kuva: PixaBay


Millaisia asiakkaita Pian ja nopeasti -sivuilla käy?

Tyypillinen asiakas tilaa personoituja onnittelukortteja useamman kerran vuodessa. Mietitään tarkkaan, mistä saaja pitäisi ja olisiko toteutus vaikka pieni piirros tai akvarellimaalaus vai käsintehty persoonallinen kortti. Saaja näkee heti, että kortti on tehty juuri häntä varten. 

Nykysin myös kanta-asiakkaan ystävät osaavat odottaa yksilöllisiä kortteja, koska on saanut niitä ennenkin.On mennyt kortteja samalle parille kihlajaisiin, häihin ja lasten synttäreille samalla teemalla.

Koristelluista puutuotteista, harjoista, linnunpöntöistä ja hyönteishotelleista on tullut suosittuja lahjoja ja tuliaisia. Näitä on mennyt samoilla ihmisille useampia. 

Tapaan asiakkaita myös tapahtumissa ja markkinoilla. Siellä katsellaan yhdessä tarjontaa ja pohditaan, löytyisikö sopivaa. Aika ajoin tapahtumista löytyy myös uusia kanta-asiakkaita.

Tarjoussettejä painetuista korteista menee sekä netin kautta, että markkinoilla ja tapahtumissa. Yksittäisiä kortteja on myös tarjolla, mutta setillä tulee kerralla erilaisia kortteja varastoon.

Yritykset tilaavat joulukortteja omilla painatuksilla. Jos yritys tukee jotain hyväntekeväisyyskohdetta, se merkitään näkyviin. Ja voihan sitä tilata vaikka suklaakortit henkilökunnan piristykseksi!

Itse lahjoitan osan tuotoista Suomen Punaiselle Ristille. 


 


 

Lähetä kommentti

Kerro mitä ajatuksia postaus herätti?
Kaikki palaute kiinnostaa!

Instagram

Theme by STS